středa 9. července 2014

Thinspiration

Určitě znáte ten pocit kdy se Vám nic nechce. Já ho znám moc dobře, hlavně v poslední době. Jakmile začnou být takové vedra, musím se přinutit i cvičit doma, natož chodit někam do posilovny nebo běhat*

Vždycky, když se mi nechce, si pouštím videa z Victoria's Secret jako ispiraci. Věřte mi, funguje to vážně skvěle (teda do té doby, než dostanete chuť na Magnum,např..), já si pak zacvičím a cítím se úplně dobře.. Ikdyž mi to letošní léto moc nevyšlo, co se týče zpevněného bříška, ještě to neznamená, že se na to vykašlu. Pochopila jsem, že chodit často do posilovny v mém věku není ten nejlepší nápad, jelikož pořád 'rostu' (vůbec,ale říká se to) a teď své tělo jen zbytečně zatěžuju. Každopádně, dám vám sem pár mých oblíbených videí..







*Pokud chodíte běhat odpoledne, děláte tu největší hloupost..V poslední době, i přes nesnesitelná horka (proč nemáme moře?!), potkávám víc a víc lidí, kteří chodí běhat. Jasně, běhejte - je to zdravé a ten pocit po doběhnutí je k nezaplacení,ale..Choďte běhat buď ráno, nebo večer, kdy pomalu zachází sluníčko. Protože přes den vám to nic nedá,akorát se zbytečně zníčíte. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat