čtvrtek 9. dubna 2015

March Favourite


Ač to teď venku tak nevypadá, je duben. Já teda nevím jak Vám, ale mi to hrozně utíká všechno.. Za chvíli už je tady zase konec školy a s ním i letní prázdniny. Už plánujete dovolenou? Já se letos vydám někam s kamarádkama, asi do Berlína nebo Kodaně. Taky bych si i letos ráda zařídila brigádu, tak uvidíme.
Každopádně, mám pro Vás své oblíbence za březen (konečně..)!

Ti z Vás, kteří můj blog sledují už od začátku vědí, že rtěnky zbožňuju a mám jich doma 'celkem dost'. V březnu mi přibyla další, tentokrát matná ze Sephory. Má neskutečnou výdrž a krásnou barvu. Víc se ale dozvíte až v chystané recenzi :). 
Dalším produktem je gel na obočí od Maybelline. Je lehce pigmentovaný a skvěle obočí zafixuje, přitom obočí pořád vypadá přirozeně. 
Sea Salt spray od Toni & Guy jsem Vám už představovala zde. V březnu jsem jej začala znovu používat a nemůžu si jej vynachválit.


V březnu jsem si koupila nové brýle. Díky akci v Lindexu jen za 160,-. Jsou průhledné a mají zrcadlové skla zbarvené do modra! Rozhodně tady nesmí chybět, protože od té doby už nenosím žádné jiné. Obyčejný - černý, šedý nebo bílý - outfit dokážou udělat  hned zajímavějším. 


Bez externí nabíječky bych nevydržela ani půl dne. Můj telefon se v poslední době vybíjí převratnou rychlostí a tahle malá nabíječka PowerUp mě vždycky zachrání! 


Knížku The Perks of Being a Wallflower jsem si kupovala v Praze v prosinci. Neuměla jsem si ale na ni najít čas, takže jsem se k ní pořádně dostala až minulý měsíc. Četla jsem ji téměř pořád, takže se už konečně blížím ke konci!
No a diář Moleskine? K tomu se snad nemusím vyjadřovat. Diář používám denně. Píšu si do něj co všechno mě čeká, co musím udělat i různé poznámky. 


To by bylo pro dnešek všechno, snad se Vám brzo znovu ozvu! Užívejte si jara! Kiss. 

P.S.: Tento článek jsem psala týden. Málo času, blbá nálada, nebo prázdniny a spoustu aktivit. Ach joo. Snad se polepším!

1 komentář: