neděle 29. března 2015

Dear diary..


Omlouvám se, že jsem se přes týden vůbec neozvala, ale bylo toho moc. Nebyla nálada, čas, ani téma. Teď už je ale konečně víkend a já mám v hlavě tolik nápadů na články, že se máte na co těšit! 


Minulý víkend byl hrozně pohodový. Původně jsme v sobotu chtěli jet na lyže, ale vzhledem k tomu, jak bylo hezky, se nám už nechtěly oblíkat zimní věci. Takže jsme vzali ještě mou kamarádku a odjeli se projít na Kravařský zámek, zašli si na oběd a na kafčo. Neděle už byla horší, jak počasím, tak náladou. Zajeli jsme proto do Ikei, koupit zbylé věci pro miminko, které naši rodinu 'oživí' už v kvěrnu (jupí!). Odpoledne jsem byla se spolužáky na Rezistenci. No, jsem zvědavá na třetí díl. Pokud se vám líbila Divergence, určitě si teď zajděte do kina! Už jen kvůli Thea, protože na velkém plátně vypadá ještě líp..


V pondělí jsem šla po škole s mamkou koupit kabát. Potřebovala jsem nějaký na jaro / podzim. Našla jsem krásný šedý v Reserved, který teď nosím pořád. Můžete se na něj těšit už v jednom z dalších článku.


V poslední době se cítím hrozně happy. Venku je +- krásně, ve škole máme za chvíli prázdniny a prostě všechno je v pohodě. Jaro je rozhodně moje nejoblíbenější období, protože všechno začíná být barevnější a člověka to nutí po té šedé zimě myslet konečně zase pozitivně.



Na příští týden pro Vás chystám recenzi na novou matnou rtěnku ze Sephory a gel na obočí od Maybelline. 


1 komentář:

  1. Tyhle články ani nevím proč mám strašně ráda. Prostě takový "kecací typ" a ten se mi líbí jak ve video podobě tak ve tvorbě blogu.
    Těším se na recenze a hlavně na další články :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat