úterý 5. května 2015

One day in Prague


Ve čtvrtek jsem musela neplánovaně odjet do Prahy. Celodenní zařizovaní vlaku, hotelu a sehnání někoho, kdo by se mnou jel, bylo celkem dost náročné. Pokud totiž sedíte ve škole, potřebujete se učit a do toho psát smsky tak, aby vás nikdo neviděl, není to zrovna dvakrát easy.
Naštěstí všechno proběhlo hladce a v sedm hodin už jsem seděla s kamarádkou a bráchou v RegioJetu směr Praha. Na hotel jsme se dostali skoro v jedenáct, naprosto vyčerpaní.


V pátek jsme vstávali už o půl sedmé. Doprovodily jsme bráchu tam kde jsme měly (na recepci, dlouhá cesta:D) a šly si zpátky lehnout. Spát už se nám nepovedlo, takže jsme se namalovaly, našly si místo, kam si zajdeme na snídani a jely metrem na Náměstí Republiky. Vydaly jsme se směrem James Dean, který byl ale bohužel díky svátku zavřený. Tak jsme se aspoň prošly ranní prázdnou Prahou přes Staromák do Paula.




Po výborné snídani jsme šly do Palladia, kouknout do pár obchodů. Já chtěla hlavně do Topshopu pro černé kalhoty, ale ty jsem nakonec nesehnala ve své velikosti. Místo toho jsem si koupila pruhovaný crop top a spodní prádlo. Ze Sephory jsem odcházela s leskem na rty. Pak jsme se pomalu přesouvaly z Palladia do H&M a Zary. Z H&M jsem odcházela nejšťastnější, protože jsem si koupila naprosto skvělý spodní prádlo, který je spíš jako plavky. Minimálně na chatu teda. Už se tak těším na léto! V Zaře jsem si koupila černý tílko a šedé džíny, které jsou střihově v boyfriend stylu. Jediný mínus je, že je nesmím nosit do školy. Ach joo..


Na oběd jsme si zašly do Colosea, původně na pizzu. Skončily jsme s rizotem - já houbový a Ivča s krevetama. Odolaly jsme mascarpone s jahodami a místo toho si zašli do Starbucks na něco dobrýho a kafčo. Unavené chozením jsme tam seděly a ani nemluvily, jen odpočívaly (a byly na telefonu..). Následoval neplánovaný přesun do Paula, ve kterém jsme zakotvily na hodinku a povídaly si. Rychlým krokem, s taškama, deštníkem a iPadem v ruce jsme se dostaly na hlavní nádraží. Čekali jsme, než nám zavolá brácha že stíhá a my konečně budeme moct objednat lístky na vlak. Ty jsme nakonec objednaly devět minut (!!) před odjezdem vlaku.


Na to že se mi tam vůbec nechtělo, to byl skvělý výlet. Pokaždý, když přijedu do Prahy, se cítím hrozně dobře. Taková svá. A Praha je nádherné město. Tak příště už vážně beru zrcadlovku s sebou a místo obchodů si ji po dlouhý době pořádně projdu.
A ano, pražskýho přízvuku se pak nemůžu zbavit ještě dlouho :).

1 komentář:

  1. jéé no tak to máme stejně :) už jsou to 3 týdny co jsem taky nečekaně jela do prahy, bylo to už po práci (a pracovní cesta) a jen na 2 hodinky a moc jsem toho neviděla ani nestihla žádný obchod, ale i tak mi tam bylo krásně a výjimečně :) Tak snad mi to brzy vyjde líp

    www.madlovers.wordpress.com

    OdpovědětVymazat