čtvrtek 18. září 2014

RECENZE: Toni & Guy Sea Salt Spray


Dneska mám pro Vás recenzi na tenhle sprej s mořskou solí od Toni&Guy. Dívala jsem se na něj celé prázdniny, ale pořád jsem nad jeho koupí váhala. Nevěděla jsem, co přesně od něj mám očekávat a jestli je opravdu ničí tak, jak někteří píšou. A cena se mi taky moc nelíbila, přece jenom 279,- za něco takové mi přišlo celkem dost.. A ani jsem nevěděla, jestli ho pořádně využiju.

Každopádně, hned co jsme se vrátili z dovolené jsem věděla, že si koupím. Na dovolené jsem měla z moře naprosto super vlasy (kupodivu..) a zajímalo mě, jestli i tenhle sprej bude fungovat aspoň z poloviny stejně, jako moře.

Pokud sprej stříkám na mokré vlasy,  jsou další den krásné zvlněné. Ovšem nevím, jak to funguje na jiných vlasech, protože ty moje měly (před keratinem) tendenci se vlnit i normálně. 
Pokud si vlasy lehce navlním kulmou a pak do nich nastříkám tenhle sprej, reagují taky dobře. Vlasy jsou lehce matnější, na dotek možná trochu hrubší. Vlny trošku podpoří, ale nedodají jim žádný extra objem.

Pokud jsou ale vaše vlasy od přírody rovné, nečekejte žádný 'wow' efekt.  U takových vlasů ho určitě budete muset používat s kulmou, jelikož se obávám, že vám to jinak s vlasy nic neudělá. Ale možná je opak pravdou :)).

Koupě teda vůbec nelituju a možná si ho koupím znova, až mi dojde. Už teď vím, že ho ještě hodně využiju. 





3 komentáře: