úterý 8. července 2014

Travel diary: Prague


Praha je pro mě městem, které navštěvuju hrozně ráda. Takový jiný svět. Byla jsem tam snad už 100x, ale přesto se tam vždycky strašně těším. Možná je to obchodama ( že by?:D ), lidma nebo možnostma, každopádně je to úplně něco jiného, než tam, kde bydlím.. Kupodivu..

Dokonce jsem chtěla už od šesté třídy jet na střední školu do Prahy, ale díky tomu, že mi je teprve 16, mě tahle varianta pomalu opouštěla. Několikrát u nás doma i padala věta jako 'Odstěhujeme se do Prahy', ale nikdy to nikdo nemyslel vážně,bohužel..



V neděli jsme jeli tam jeli brzo ráno, protože jsme asi po roce nejeli vlakem a měli strach z 'opravovaných' dálnic. Po Praze jsem se toulala asi dvě hoďky sama. Chtěla jsem jít hlavně do Topshopu, Zary a Lush. 
Večer jsme se jako vždy šli projít na Karlův most a Pražský hrad, který byl krásně osvětlený.


I přes všechny možné slevy a peníze&poukázky z narozenin jsem koupila 'jen' tři crop topy z Topshopu. Viděla jsem sice krásný flower crown v Zaře, ale nechtělo se mi dávat 499,- za něco, co vynosím minimálně..

Příští týden ale jedeme na tři dny do Vídně, takže jsem možná i ráda, že jsem teď nakoupila jen tak málo. 
Podle všeho co vím, je ve Vídni Primark, ve kterém jsem byla naposledy dva roky zpátky v Anglii, takže bych se tam ráda zašla podívat. 

Víte ještě o nějakých dalších obchodech / místech, které stojí za to navštívit ve Vídni?




Zatím ahoj a užívejte si prázdnin!

2 komentáře:

  1. myslím že je tam taky forever21

    OdpovědětVymazat
  2. To jak popisuješ Prahu, tak já vnímám Vídeň, i když jsem tam zatím byla jen 2x a jen na krátko.
    Sice ve Vídni neznám žádné obchody, které bych ti mohla doporučit, ale co podle mě stojí za návštěvu tak je Schönbrunn :))

    OdpovědětVymazat