čtvrtek 10. července 2014

Travel diary: Vienna / day 1


Tenhle článek píšu z postele - unavená,odlíčená a převlečená do svého letního pyžama (které se zdá být lehce riskantní, vzhledem k zimě, která je venku). Ale přes všechnu únavu jsem tento článek chtěla napsat ještě dneska (ve středu), protože zítra už bych to nedělala s takovým nadšením.

Po dlouhé cestě autem jsme konečně přijeli do Vídně a ubytovali se. Bydlíme hned vedle centra (tzv. Vnitřního města) v hezkém a útulném apartmánu. Ihned jsme se šli projít a na večeři,protože jsme měli hlad. Trošku jsme měli problém najít hezkou restauraci,jelikož všude byly takové ty rychlé občerstvení, což jsme nechtěli. Nakonec jsme narazili na restaurací Medusa, ve které když budete mít štěstí, narazíte dokonce i na českou nebo slovenskou obsluhu,jako my. Dala jsem si špenátové pappardelle s lososem a vínovo-smetanovou omáčkou,které byly opravdu výborné. I přes to, že strašně foukal vítr, jsme seděli venku pod teplomety, takže jsme mohli aspoň pozorovat lidi (moje oblíbená činnost v cizině:D). Když jsme asi v deset opouštěli restauraci a rozhodovali se, kam dál, napadlo nás, že kousek od nás je Hotel Sacher. Abyste ochutnali originální Sacher, musíte si přes den vystát dlouhou frontu, my jsme ale naštěstí seděli okamžitě, když jsme tam byli tak pozdě.. 
Sacher jsem měla na půl s mamkou a abych řekla pravdu, moc mi nechutnal. Moc na takové věci nejsem,když už zákusek, tak nějáký ovocný (jakože healthy food:D). Na druhou stranu jsem ale ráda, že můj první sacher v životě byl zrovna ten podle originálního receptu. Atmosféra tam ale za to stojí. :) 

Zjistila jsem, že Primark je v nějákém obchodním centru,takže ten vynechám. Chci se ale zajít podívat do Zary, Lush, Forever 21 a Brandy Melville. Taky se chystáme jít podívat do muzea a projít ještě nějáké památky.. Doufám, že bude líp než včera (už je čtvrtek), minimálně aspoň teda nebude foukat ten vítr.


Centrum Vídně


Sídlo Habsburské monarchie


Katedrála svatého Štěpána


Pokaždé,když někde jedeme, si sebou bereme průvodce - knížku o daném městě nebo státu



Večeře v Meduse




Sacher Eck'


Projekce před Swarovski

Zatím ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat