neděle 29. června 2014

Some outfits

V poslední době jsem toho měla strašně hodně, což se podepsalo na příspěvcích na blogu. Teď se ale doufám všechno zlepší a články budou častější a pravidelnější.

Začly nám konečně prázdniny,já bych ale nejradši šla v pondělí do školy, protože už teď mi chybí moje 'bývalá' třída,minimálně pár lidí a nějácí ti učitelé..
Na prázdniny mám ale spoustu plánu, ať už s kamarády či s rodinou, tak doufám že vše vyjde tak jak má. 

Teď už ale k 'OOTD' článku. Mám víc fotek outfitů, které jsem na sobě v poslední době měla a cítím se v nich dobře. Léto mám ráda, ovšem když začnou vedra alá 30 a více stupňů, trpím. Jsem akorát protivná, unavená a prostě se mi nic nechce dělat. Máte to taky tak?:)


Kalhoty,bunda,boty,kabelka - Zara // Tílko - H&M


Kraťasy - H&M // Tílko - Topshop // 'Slamák' - Lindex


Kraťasy,tílko,boty - H&M // Plátěná taška - ELLE //  Slamák - Lindex


Šaty,'přehoz' - Zara // Boty - Converse


Boyfriend džíny - Review // Tílko - H&M // Šusťáková bunda - Adidas


Šaty - Mango // Psaníčko - Zara // Boty - Converse


Mikina - třídní výtvor,originál:D // Kalhoty - Zara // Kabelka - Zara


Kalhoty,'přehoz',tílko - Zara // Klobouk - H&M

Žádné komentáře:

Okomentovat