pondělí 30. června 2014

Another Random Post

Původně jsem si myslela, že další příspěvek bude o jednom outfitu, ale kartu s fotkama jsem zapomněla doma, takže příště.. Dneska teda další z mnoha random článků, které se stejně píšou nejlíp. 

Ač je dneska teprve 30.6., prázdniny nám začli. Mně už ve čtvrtek, kdy jsem úspěšně dokončila základku. Večer jsme měli se třídou rozlučku, a ikdyž to dopadlo úplně jinak než jsem si myslela, byla to paráda. 



V pátek jsem odjela na chatu, v neděli zase zpátky domů, protože jsme měli s holkama 'party', takový skvělý začátek prázdnin. Spoustu jídla a ták.. 



Jedna z věcí, která mě fakt mrzí, je ta, že jsem snad od května zanevřela na každodenní cvičení, takže plavky jsou, jako každoročně, 'noční můra'. Nejradši bych si koupila neopren, surf a odstěhovala se do Californie (nedává to smysl,ale who cares:D)..

V neděli se chystáme na jeden den do Prahy, tak toho chci využít a navštívit minimálně Topshop, Zaru a Lush. Ráda bych si taky pořídila flower crown, neviděli jste někdo někde nějáký hezký? :--) já pořád nemůžu najít takový ten 'Wow!', jestli chápete..


Taky mě strašně štve počasí, protože pořád prší. Tak jako, co to je?! Nebo kdyby aspoň bylo teplo a pršelo by jen tak lehce a my mohli tančit v dešti a být strašně free. 

Taky jsem dostala ten úžasný Starbucks Tumbler, díky čemuž mám pocit, že jsem za poslední 3 dny vypila asi 10l vody. Zkuste takové ty 'Tumblr varianty' jako voda s citronem, s jahodama nebo pomerančem. Já osobně zkoušela i okurkovou limonádu, ale tu radši nepijte..


Pro dnešek asi končím. Dokázala bych sice vypsat spoustu dalších věcí, ale byly by to stejně kraviny a už by vás to nudilo. 

Takže zatím ahoj! :--)

5 komentářů:

  1. Skvělý věnečky bývají v Claire's :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já viděla hezký flower crowns v Tally Weijl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Flower crowns mají hezké na asos.com. :) A co nemáš ráda na okurkové limonádě?

    OdpovědětVymazat
  4. Kolik stojí ten kelímek prosim?:)

    OdpovědětVymazat