pátek 20. června 2014

New in


Nový článek tady dlouho nebyl,vím..Blíží se konec roku a se třídou opouštíme základku,takže stres a panika z toho, že nic nemáme a nestíháme se podepisuje skoro na každém mém odpoledni. Navíc dělám prezentaci na 'slavnostní předávání vysvědčení' a vzhledem k tomu, že jsem zvyklá vše dělat na poslední chvíli, je můj strach oprávněný. Pokud počítám i to, že jsme byli se třídou na výletě a celkově je vše teď nějak 'hrr', na blog vážně nemám čas, nebo spíš nestíhám vyfotit věci v tolik hodin, aby bylo dobré světlo..

V poslední době se dívám po obchodech po věcech, které opravdu potřebuju a snažím se nekupovat žádné kraviny. Už jsem sehnala parádní plavky, slamák i kraťasy. Taky jsem dostala kalhotky od CK, z kterých mám strašnou radost, ikdyž je to vlastně maličkost (:D). Dostala jsem slíbený a opožděný dárek ke dni dětí,kdy už druhým rokem jsem chtěla řasenku z Benefitu. V Douglasu jsem ale objevila tu z YSL která, po zkouknutí několika tutorialů na YT, nakonec zvítězila. Poprvé jsem byla v Sinsay,což je podle mě taková lepší Terranova nebo New Yourker. Koupila jsem si dva strašně 'cute' zapisníky, kdy jedem se mi bude hodit na dovolenou do Itálie. No a poslední dvě věci jsou ze zdravé výživy - oblíbené sezamové tyčinky ve zdravějším provedení a raw Bombus tyčinka s kakaem a kokosem.

Chtěli byste recenzi na YSL Babydoll řasenku? :--)











Žádné komentáře:

Okomentovat