sobota 14. června 2014

What's new? #2


Nový článek tady už dlouho nebyl, ale venku bylo nádherně a já nechtěla trávit odpoledne doma :). Taky jsem měla narozky a chtěla si prostě celý tento týden užít. 

Dneska bych chtěla přidat 'recept' na výborné Mojito, dále plánuji článek ve stylu 'New in' a taky článek s outfity. Na ask mi přišla otázka, zda udělám článek s věcmi, které jsem dostala na narozeniny - asi ano, ale až na začátku července. 

Nemáte náhodou někdo zkušenosti s řasenkou od YSL Babydoll? Ráda bych ji vyzkoušela místo They're real od Benefitu. :)


sneak peek z dnešního článku 


minulý týden mi přišly věci z Manga, víc v 'New in'


jeden z nejhezčích Starbucksů, Wrocław


koncert Linkin Park, skvělý zážitek

Zatím ahoj!

1 komentář:

  1. veľmi pekný blog, zaujal ma článok o knihe wreck this journal a chcem sa spýtať nieje tá kniha pre deti? :)

    OdpovědětVymazat