pondělí 17. března 2014

Weekend

Po 14ti dnech v posteli s antibiotikama jsem konečně začla normálně fungovat a víkend si opravdu užila. 

nová YSL rtěnka 

Všechno to začlo už v pátek, kdy mi přišel můj nový foťák, Canon 60D! Mám z toho takovou radost protože za a) chtěla jsem ho už strašně dlouho, za b) Canon je pro mě srdcovka, takový menší sen, který jsem si teď splnila a za c) koupila jsem si jej úplně sama, takže má radost byla ještě asi 3x větší.


V sobotu jsem se vydala s kamarádkou do Ostravy, nákupního centra Karolina. Prošli jsme všechny možné obchody, zastavili se ve Starbucksu na kafe a zákusek (nebo jenom čaj..) a hlavně, z čehož mám úplně největší radost, jsme byli v Douglasu a já si koupila svou první YSL rtěnku v úžasné, oranžové barvě. Večer jsem šla na super Květinovou párty, která se trochu protáhla, ale přesto byla děsně fajn :--)).



Neděli jsem trávila doma, udělala si snídani do postele, přečetla si ELLE, potom šla na oběd a odpoledne nafotila pár fotek a napsala recenzi, kterou můžete vidět ZDE


Krásný zbytek pondělí! 

Má oblíbená 'YouTuberka' má nové video, koukněte :).



Žádné komentáře:

Okomentovat