středa 19. března 2014

Lipsticks


Tento článek bude na téma rtěnek, konkrétně mé sbírky. Je poměrně malá, ale já doufám že se do léta ještě rozšíří, jelikož to bude můj oblíbený doplněk. 
Rtěnka je pro mě něco, co dokáže vystihnout mou náladu, změnit celý look a možná i udělat lidi veselejšími (pokud si zrovna nedám tu fialovou..). 



1. Sephora Rouge Honey R20
Tuto rtěnku už mám skoro vypotřebovanou a na 100% vím, že už si ji znova nepořídím. Tento odstín mi moc nevyhovuje, rtěnka mi začla divně konturovat rty. Co se struktury týče, taky není nejlepší. Rtěnka vůbec nehydratuje, mi na rtech vždy vytvoří takový povlak - jakobych měla rty zničené. Pigmentace ale dobrá.


2. Sephora Rouge R24
Také rtěnka ze Sephory, stejný problém co se týče struktury a hydratace. Tady mi šlo spíše o odstín a vyzkoušení. Ideální barva na podzim a zimu, či zajímavé fotky :). Pigmentace výborná.


ve skutečnosti je tmavší .. 

3. MAC Pink Plaid A43
Má první rtěnka od MAC, kupovaná v Německu. Koupě nelituji, jelikož se mi barva hodně líbí a myslím že na jaro / léto ideální. Tato barva je matná, což se dá ale změnit pomocí jakéhokoliv lesku. Hydratace mi vyhovuje, není to nic zlého, ovšem ani nic extra. Pigmentace výborná.


4. Rimmel Alarm 170
Po červené rtěnce jsem zatoužila minulé léto. Tohle byla má první výraznější rtěnka, ale v celku jsem ji vynosila a ještě vynosím. Hydratace výborná, pigmentace taky parádní, určitě doporučuji. 


5. Maybelline Pink Lollipop 030
Určitě si teď podle úvodní fotky myslíte, že tohle bude šílená růžová. Zklamu Vás, tato rtěnka vám dodá jen lesk. Hydratace skvělá, k pigmentaci se myslím nemusím vyjadřovat :D..



6. YSL Rouge Volupté Extreme Coral 15
Má první rtěnka od YSL a už teď vím, že nebude poslední. Do Douglasu jsem vstupovala s tím, že chci nějáký oranžovější odstín a kvalitní rtěnku s výbornou výdrží, což jsem věděla že v D&Mku neseženu. Když jsem uviděla tuto barvu v regálu YSL, hned jsem věděla že si ji budu muset zkusit. Ihned  při prvním dotyku rtěnky na mých rtech jsem věděla, že tuhle musím mít. Hydratace je úžasná!! Barva se mi okamžitě zalíbila a nebudu vám lhát, rtěnka si mě dostala i krásným zlatým obalem. Pigmentace, výdrž i hydratace je nejlepší ze všech rtěnek co jsem zatím měla! 


víc fotek s touhle kráskou můžete vidět na mém Instagramu :) 

8. Benefit Benetint
Tuhle úžasnou malou věc můžete použit jak na rty, tak i na líčka. Zvýrazní přirozenou barvu vašich rtů a vydrží celé hodiny. Já, kdybych tohle neměla v sadě s jinými věcmi, asi bych si to nekoupila, pro mě zbytečné.



Zatím ahoj! 

Žádné komentáře:

Okomentovat