sobota 22. března 2014

Micelární vody

Micelární voda se stává poslední dobou více a více oblíbenější. Slibuje nám dokonalé odstranění nečistot, kožního mazu a make-upu. Neobsahuje mýdlo ani micely.


Já jsem vyzkoušela 3 micelárky a to od Biodermy, L'Orealu a Bourjois (díky dubnové ELLE). 

Micelárku od Biodermy, která je z těchto tří nejdražší (cca 500,-), jsem si kupovala na základě doporučení a vůbec jsem nebyla zklamaná. Odvedla skvěle svou práci - pleť se mi zlepšila a řasenka šla dolů téměř hned.. Jediné minus je tedy v ceně. K dostání v lékárnách.


Druhá micelárka, tedy od L'Oreal, se dá sehnat v drogerií či obchodech (Globus,Tesco,..), kde já ji kupuju za 119,-. S koupí určitě neuděláte špatně, já ji mám teď doma už asi po páté, díky maximální spokojenosti. Přijde mi, že řasenku odlíčí ještě lépe než Bioderma. Používám ji ráno a večer, vydrží mi asi měsíc. 


Třetí a poslední je z Bourjois. Tu jsou zkoušela dva dny, spokojenost nulová. Odličování nic moc.. Tuto budu používat úplně minimálně, nebo ráno místo L'Orealu, kdy nepotřebuju odlíčit řasy.


Zatím ahoj!  

Instagram



Žádné komentáře:

Okomentovat