úterý 18. listopadu 2014

..you're lucky to meet me x


Už nám zase konečně doma jede internet a jelikož nemůžu spát, napíšu další článek. A zase to bude trošku random, ale tyhle články se vám evidentně líbí nejvíc, takže to vlastně vůbec nevadí. A mně se píšou nejlíp..

Včera jsem byla s kamarádkama na koloně, což bylo hrozně fajn. Vůbec, ale vážné vůbec se mi nechtělo. Nejraději bych se válela na gauči v teplákách, s knížkou a horkým čajem. Oblíct si teda šaty, podpatky a celkově se 'upravit', byl včera víc než nadlidský úkol. Ovšem, když jsem si asi v půl jedné v noci konečně lehla do postele, byla jsem ráda, že jsem jela.

Ráno se mi kupodivu stávalo víc než dobře. Dokonce i navlněné vlasy mi z předešlého večera zůstaly, takže jsem si jen umyla zuby, namalovala se a šla do školy. A i přesto, že mi bylo celý den naprosto na nic, měla jsem skvělý den. Ve školy suplování, na sobě jsem měla úžasné tričko s parádním textem, vlasy naprosto boží (ok, mohla bych se naučit víc kladných přídavných jmen :D) a skvělý pocit z toho, že už je úterý.

Odpoledne jsem ještě udělala pár #selfie, tak Vám sem nějáké dám. Už se těším na zítřek, snad bude minimálně tak dobrý, jako dnešek! :) Tak sledujte Instagram, ať o nic nepřijdete.





Včerejší rychlá fotka v zrcadle. Já jsem na sobě měla šaty a boty ze Zary, silonky Calzedonia. Anežka měla šaty z H&M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat