pátek 21. listopadu 2014

RECENZE: L'Oreal Nude Magique


Dneska mám pro Vás slibovanou recenzi na make-up 
Nude Magique od značky L'Oreal.

Make-up mám doma už delší dobu. K jeho použití jsem se ale dostala až o víkendu. Chtěla jsem vyzkoušet, jak bude vypadat po celém dni i večeru a rodinná oslava na to byla jako stvořená.

Jelikož je konzistencí tekutší, nanášení je naprosto snadné. Doporučuje se nanášet bříšky prstů, ovšem můžete použít i štětec na tekutý make-up.

Co se týče krytí, mně naprosto vyhovuje. Píšu 'mně' naprosto záměrně, protože každý má jinou pleť a potřebuje nižší či vyšší krytí. Nemusím už používat žádný korektor, jen zapudruju transparentním pudrem z Dermacolu a můžu jít. Pokud ale máte problémovou pleť, tudíž hledáte make-up s vysokým krytím, tenhle make-up vám asi moc vyhovovat nebude..
Na make-up je taky skvělé to, že na pleti se vám po jeho nanesení nevytvoří maska. Díky tomu jej můžete i skvěle vrstvit. Make-up je totiž hodně tekutý, takže nevypadá na pleti uměle.
Poslední plus je to, že vydrží skvěle celý den.

Pokud tedy hledáte něco, co vaši pleť zmatní, nevytvoří vám na obličeji masku, zakryje pupínky a vydrží celý den, rozhodně ho zkuste! Já ho můžu jen doporučit :).

Já jsem ho sehnala v Rossmannu ve slevě za 199,-. 

Žádné komentáře:

Okomentovat