středa 26. listopadu 2014

TUMBLR


Tumblr je pro mě místo plné inspirace. Svůj Tumblr mám už asi 3 roky a navštěvuju jej téměř denně. Pokaždé, když mi chybí inspirace, mám špatnou náladu nebo hledám jak něco zkombinovat, jdu na právě tam. 

Většinu obrázků na svůj Tumblr přidávám z We Heart It, občas tam ale přispěju i svým. Mám na něm přes tři tisíce příspěvků a přes 500 followers. Což sice nemám s čím srovnávat, ale pro mě je to Wow

Další mé oblíbené Tumblry jsou například worn // dommie lakoma // model love // d-iorways // full0fshits // ic(r)onic // joseph slaich







2 komentáře:

  1. Jak si řekla, na svým Tumblru jsem vážně skoro denně a tvůj je prostě skvělý (y) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tumblr je super záležitost! :) Já na Tumblru vybírám fotky ke článkům. :) Ale svůj Tumblr nemám.

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat