neděle 23. listopadu 2014

Christmas Wishlist

Christmas


Už za měsíc jsou tady Vánoce! Konečně. Abych ale řekla / napsala pravdu, netěším se tak moc na dárky, spíš na tu atmosféru Vánoc samotných. Jsou to ty nejhezčí chvíle s rodinou a přáteli za celý rok.

I přesto si ale samozřejmě píšu seznam pro 'Ježíška', aby věděl, co by mi mohl donést.. Protože už jsem dostala pár otázek na Ask ohledně přání, rozhodla jsem se, že to sepíšu vše do jednoho článku.

První věcí jsou kalhoty od Nike, konkrétně model Hyperwarm 3.0.  
Druhou věc, černý batoh Herschel America Rubber, jsem chtěla už v září, pak jsme to ale s mamkou nějak přešly. Nakonec jsem se ale rozhodla, že si jej budu přát teď na Vánoce, protože mi přijde nadčasový a prostě hrozně pěkný..
Třetí věc je parfém. Nemůžu se ale rozhodnout mezi Burberry Body a Hugo Boss Deep Red. Mám ráda výraznější vůně, což splňuje spíš Deep Red, ale Body mi přijde zajímavá. Tak ještě uvidím :).
Čtvrtou věcí je další předplatné ELLE. To prostě nesmí chybět!
Číslo pět a šest jsou věci z Benefitu. Konkrétně řasenka They're real a rozjasňovač Girls meets pearl. Ten mám doma v miniatuře a jsem s ním nadmíru spokojená. 
Sedmou věcí jsou fotopapíry do mého Instaxu mini. Ty se hodí vždycky. :)
Poslední věcí jsou skinny kalhoty ze Zary. Všechny džíny co mám doma jsou mi totiž velké, takže nutně potřebuju nějáké, které mi budou dobře sedět. Pokud ale pojedeme do Vánoc do Prahy, budu chtít spíš kalhoty z Topshopu. Mám od nich už jedny a ty i po častějším nošení sedí pořád skvěle a jsou hrozně pohodlné!

A co máte na svém seznamu napsáno vy? 

5 komentářů:

  1. Jednoduchý článok, ale v tvojom prevedení je naozaj super (koniec koncou ako vždy)
    Dúfam, že všetky veci od Ježiška :) dostaneš ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla bych se zeptat, kde kupuješ ty fotopapíry do Instaxu?

    OdpovědětVymazat