neděle 28. září 2014

Jak skladuji kosmetiku?

Dneska mám pro Vás krátký článek, ale zase věřím, že někoho bude inspirovat. Ostatně, od toho blogy přece jsou, ne?

Přes týden jsme byli v Ikei a já si konečně koupila boxy do mých šuplíků pod zrcadlem, které jsou hrozně tenké, takže se do nich ne každý box vejde. Tyhle se jmenujou Kvissle a stály 299,-.

Kosmetiku mám na dvou místech - jedním je už zmiňovaný šuplík, druhým je lucerna z Ikei, kterou mám na okně vedle zrcadla. Tam se vlastně každé ráno maluju (nebo v posteli, když jsem moc líná:D..).

Každopádně, v šuplíku mám rtěnky a produkty, které nepoužívám každý den, nebo vzorky.
V lucerničce mám produkty, které chci mít pořád po ruce. Používám teda hlavně korektor, pudr a řasenku, ale zbytek věcí co tam mám se prostě vždycky hodí.


 


2 komentáře:

  1. Tyhle boxy se taky chystám pořídit,no ale než já se rozhodnu to bude věčnost. Krásný článek,skvělá inspirace ! :)

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se začala malovat na konci 8. třídy, takže v loni, když jsem začala nosit čočky. A většinou použíju jen korektor a řasenku nebo výraznou rtěnku a korektor, takže nic složitého. Což znamená, že nemám skoro další kosmetiku (nepočítám krémy, lesky, stíny).
    Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat