pondělí 29. září 2014

Favorite parts of my room


Tuhle plechovou krabičku mám z H&M Home a stála 149,-. Mám v ní prstýnky a náramky. Původně jsem ji sice chtěla na fotky z Instaxu, ale ty se tam nevešly. Ale o tom pár obrázků níž..




Celkově mám tenhle stůl pod zrcadlem hrozně ráda. Kromě kosmetiky mám na něm odložené hodinky, tři nejoblíbenější sluneční brýle, svíčky, košík plný blbostí a levandule♥.


Květiny. Ty prostě miluju!


Motivační nápisy na stěně.



Řešila jsem, co udělám s mými fotkami z Instaxu a Vyvolej to. Nakonec jsem objevila v Ikei tenhle systém, který je naprosto ideální. Fotky teď jdou krásně vidět a mně vždycky zlepší náladu, protože si vzpomenu na různé momenty:).


Tyhle dvě knížky mi leží na stole už skoro týden a já jsem se konečně o víkendu dokopala ke čtení. Začínám s 'Konec prokrastinace', tak jsem zvědavá. Ale knihy v mém pokoji mají své místo, ty aktuální nebo oblíbené mám na poličce. A ten zbytek je dole ve sklepě, či různě po kamarádkách..


Svíčky, ty nesmí chybět. Hlavně v tomhle období.


Můj JBL systém. Používám ho každý den, ať už s iPodem, iPhonem nebo iPadem (sorry, ale prostě to nejde jinak napsat:D!).. Má skvělý zvuk!


Diář Filofax a deník Moleskine, který je tak tajný, že mi leží volně na stole..


Můj stůl, který je obrovský a vleze se na něj vlastně všechno (všechen bordel nepořádek). A můj počítač (který tak moc ráda nemám, ale who cares). 


No a jako poslední, menší sbírka ELLE. 

18 komentářů:

  1. Páni! Ty musíš mít naprosto úžasný pokoj! Všechny fotky se mi hrozně moc líbí :O
    Jeanne's World

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto úžasný :OO Kde se dá sehnat ten JBL _? :DD :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš naprosto nádherný pokoj! Fakt šíleně ti ho závidím:) Já mám pokoj s bratrem takže mé možnosti jsou velmi omezené... Nejvíce se mi líbí to zrcadlo ♥ To je vážně nádhera!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Naty :)
    Omylem jsem na tebe narazila na instagramu a pak oběvila tvůj blog (před týdnem). Vůbec nelituji že jsem tě oběvila protože máš stejný vkus jak na kosmatiku, oblečení, nábytek...
    Můsím se ti přiznat, renovuji pokoj který mám společný s bráchou. Když jsem dnes uviděla tvůj článek OH'' v pohodným stylu jsem ho chtěla taky :'D ale vím že tak úžasný nebude. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) .. tak to hodně štěstí, třeba to nějak zvládneš :D:))

      Vymazat
  5. máš naprosto dokonalý pokoj, jen jsem tajně doufala, že tam uvidím i postel a nic : /:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) upřímně? zapomněla jsem na ni :D ale je pár článků pod tímhle, takže :))

      Vymazat
  6. já ti ten pokoj tak závidím :-D Něčeho takového se dočkám maximálně až budu ve svojem a to ještě bůh ví, kde skončím :-D Nevadilo by mi takový pokoj mít no :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mně fakt přijde, že jsme si stejný. Podobný styl psaní/blogu/fotek a pokoje!! Mám taky velké zrcadlo ve stříbrném rámu <3. Nástěnku na které mám fotky z instaxu <333 joooo fakt odkážou vylepšit náladu, repráky na iphone a ipod (ipad se mi tam nevejde :((( ), moleskine diář mi zatím vyhovuje nejvíc! Jen mám možná pokoj více do bílé barvy, každopádně máš skvělý pokoj :) btw. odkud jsi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bych málem zapomněla na ELLE, které mám na poličce v šanonu a různé svíčky, svícínky apod.. taky <3

      Vymazat
    2. Jako vážně? To je boží!♥

      Vymazat
  8. máš nádherný pokoj :O .. zdravě ti ho závidím :3 :D

    OdpovědětVymazat
  9. velmi prijemny blog aj tumblr :) ani neviem ako som na teba natrafila, ale som rada ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně super fotky, máš vážně užasný pokoj, moc se mi líbí, a doufám, že ti nevadí, že se trochu inspiruju na ten svůj, ale máš ho fakt boží!:D:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Máš nádherný pokoj: :D Vyfotila bys někdy detailně i tvůj stůl? Plánuji totiž totální rekonstrukci svého pokoje a ten tvůj mě velmi zaujal... A máš naprosto dokonalé fotky! ;-)

    OdpovědětVymazat