sobota 3. května 2014

May


Máme tady květen, poslední měsíc před létem. Já si ho chci maximálně užít, ale mám i pár zásad, kterých bych se chtěla držet. Chci trávit víc času venku, víc cvičit a posilovat, jíst méně a zdravěji a celkově užívat si hezkých dnů. 

Už jsem se smířila s tím, že do léta nebudu mít vypracované břicho, ovšem nic nevzdávám a cvičím pořád. V poslední době chodím hodně běhat, jezdím často na bruslích a posiluju. Nemusíte každý den choodit do posilovny (v mojem věku to třeba ani není zdravé..), ale stačí když se budete pravidelně hýbat. Třeba si pustit dobrou hudbu a dát si na 30 minut kardio, potom posilovat a pak nějáké protahování. Když tohle budete dělat každý den, budete se nejen cítit líp, ale uvidíte brzo i výsledky. 



Taky je výborné vypít každé ráno sklenici s vodou a citronem. Nastartuje Vám to organismus a navíc to dobře chutná. Taky by se nemělo zapomínat na snídani!

Já osobně mám hodně ráda i knackebroty nebo 'polystyren' - křehké plátky. Chutnají výborně například s Lučinou a pažitkou, ale dobré jsou i holé.


Taky se chci oblékat víc tak jak se to líbí mně a nezajímat se tolik o názor ostatních. A nosit víc rtěnku, už konečně přichází ten správný čas. :--)

Máte vy nějáké tipy jak se cítit lépe?




Žádné komentáře:

Okomentovat