pondělí 5. května 2014

Jak skladuji kosmetiku


O tento článek jste si hodně psali na Ask, proto jsem se rozhodla jej udělat. Nerada dělám 'tag' články, přijde mi to takové neoriginální, ovšem jednou za čas :--) ..


Mám toaletní stolek, kde mám dva šuplíky. Právě jeden z nich slouží k uskladnění kosmestiky. Tam mám kosmetiku co moc nepoužívám, nebo ji mám už skoro prázdnou, či jen vzorky. Šuplík je tak tenký,že je těžké do něj sehnat nějáký úložný prostor. Ovšem narazila jsem na tento z Ikei a sedí skvěle. Vedle mám ještě rtěnky a nějáké laky ze Sephory co už nepoužívám.



Jelikož se ráno líčím kvůli světla u okna, mám tam zrcátko a 'květináč',ve kterém mám kosmetiku co používám skoro denně - pudr, řasenku, balzám na rty, korektor a štětečky. Taky mám u toho položenou čelenku, kterou používám když se maluju nebo odličuju, mám tak vlasy pryč z obličeje. Nesmí chybět ani termální voda Avene, kterou používám každý den. Ráno před nalíčením a večer po nalíčení.


Zatím ahoj!

Instagram / Tumblr


1 komentář: