pondělí 28. dubna 2014

Weekend






Po dlouhé době píšu článek o víkendu, teď hlavně proto, abych se pochlubila fotkama,hlavně ze snídaně, haha..

V pátek jsem byla s kamarádkama na pizze, oslavit narozeniny a 'úspěšné' přijimačky. Díky tomu, že už z nás opadl všechen stres, jsme si to vážně užili. 


Sobotní dopoledne jsem měla hektické a nic jsem nestíhala, odpoledne jsem jela se třídou do Ostravy na workshop a divadelní představení. Já jsem od snídaně nic nejedla, takže jsem byla opravdu ráda za rychlou večeři před divadlem v KFC. Nakonec u mě spala kamarádka, se kterou jsme po příjezdu zpátky do Opavy asi v jedenáct šli pro nanuk do Tesca, protože jsme měli na něco strašnou chuť a doma jsme nic neměli. Nehodlám ale tohle teda praktikovat každý den :D.


V neděli ráno jsme si udělali lívance, ke kterým jsme si připravili borůvky, ovesné vločky, Nutellu, kakao, skořici a pár malin. K tomu mléko a výborné cappucino. Mňam! Takovou snídani bych mohla mít častěji, jen kdyby mi ji ještě někdo udělal, nejlíp donesl rovnou do postele :-)). Odpoledne jsem se učila a později se jela projet na brusle, bylo vážně krásně a mi se nechtělo sedět doma. 





Chtěla bych napsat článek o který si hodně píšete na Ask - 'Jak skladuju kosmetiku'. Co vy na to? Nebude to teda nějáké wow, ale.. Máte ještě nějáký článek, který byste tady rádi viděli? Napište na Ask nebo do komentářů.

Zatím ahoj! :--)




Žádné komentáře:

Okomentovat