sobota 26. dubna 2014

Prague Haul


Z Prahy jsem si přivezla věci z Vero Mody, Lush a Topshopu. 

Ve Vero Modě jsem si koupila krásný 'teplákový kostýmek'. Černé volné kalhoty do pasu s bílým pruhem a černobílou mikinu. Dohromady to vypadá strašně hezky, ovšem dá se to kombinovat i s jinými kousky, takže je to úžasně vynositelné. Taky jsem si přivezla krásnou černou triangl podprsenku, která bude tak akorát pod volná trička.






V Lush jsem si koupila dva balistiky - Think Pink &  Phoenix Rising. 



Nejvíc času jsem asi strávila v Topshopu. Odtamtud mám obal na mobil, dvoje ponožky, dlouhou maxi červenou sukni s rozparkem, černý cami top a bílé crop tílko. 



 Taky jsem kupovala dárek kamarádce. Balíček z Lush s balistikem Think Pink a pěnou Pop in the Bath a ponožky z Topshopu, o kterých jsem prohlásila, že jsou tak škaredé, až jsou vlastně pěkné a jí se budou určitě líbit, protože miluje Anglii. Uspěla jsem :--).


Zatím ahoj! 

Žádné komentáře:

Okomentovat