sobota 5. dubna 2014

MY WEEK


Tak jo, asi bych mohla po týdnu něco napsat, že? Nějak se mi nechce, tenhle týden byl celkem hektický a já jsem ráda že už je víkend, ovšem ten bude taky krátký.. Tak aspoň rychý přehled tohohle týdne :).

Za tento týden se toho u mě stalo poměrně dost. V pondělí jsem dostala nějáký druh antibiotik (těším se, až budu moct o sobě říct že jsem fakt zdravá) a taky nové kolo (:D), na kterém jsem večer taky hned vyjela se projet. V úterý jsem šla ke kadeřnici, mám teď jinak sestříhané a prostříhané vlasy. Taky v tom mám pár světlejších pramenů, což opticky udělalo světlejší hnědou, za což jsem ráda :). Ve středu jsem si šla jako každý den zaběhat a potom s kamarádkama do kina na film 'Věra 68' a besedu se samotnou Věrou Čáslavskou, bylo fajn poznat někoho takového. Ve čtvrtek jsme měli u nás v hale Mistrovstí ČR v pódiových skladbách, takže jsme byli asi do tří zavřené v hale, ovšem užili jsme si to a bylo to dobré zpestření celého týdne. V pátek jsem odešla ze školy dřív, protože se na mých zádech projevilo to, že jsem každý den chodila běhat, cvičila gymnastiku, posilovala,..takže mi 'krásně' křuplo v zádech a myslela jsem že mi pukne hlava. Takže zbytek pátku doma. 




Jaký byl Váš týden? :) 

Sledujte mě na Instagramu, jsem na něm v poslední době hodně aktivní, stejně jako na Tumblru.

Žádné komentáře:

Okomentovat