neděle 30. března 2014

Jídlo


Dost lidí se mě ptá, či píše na Ask kvůli jídla. Myslela jsem si, že takový článek nikdy nenapíšu, protože to bude divné, ale co už..

Hodně holek si myslí, že když nebudou celý den jíst, nebo jíst úplně minimálně, zázrakem zhubnou a budou vypadat krásně. Ne! Odnese to vaše zdraví, budete mít různé problémy, všichni si z vás budou dělat srandu, přijdete o kamarády v tom, že nebudete s nima moct chodit ven, atd. Budete mít jen škaredě propadlé břicho a po nějákém čase vypadat jako 'kostra'. Fakt :). Vím o čem mluvím, takže se mi nikdo nesnažte říkat opak. 

Jestli chcete mít krásnou postavu, jezte pravidelně, zdravě a cvičte. Nemůžete čekat, že když budete každý den vysedávat v McDonaldu, nebo u počítače a nehýbat se, že vám naroste svalová hmota a vytvoří se vám krásné a pevné bříško. 
Já se snažím jíst zdravě, ale samozdřejmě že mi to taky někdy 'ujede' a dám si něco 'špatnýho', to si ale potom kompenzuju cvičením. :) Ale už to /naštěstí/ neřeším tak moc, jako třeba rok zpátky, kdy jsem byla posedlá hlídáním si kalorií, jedla jsem tak, že jsem vlastně nejedla a byla jsem pořád nemocná. Všechno má svou dobrou i špatnou stránku, bohužel tohle, je spíš špatné.

Takže nic takovýho nedělejte, nenechte si to přerůst přes hlavu, ať neskončíte u doktorky třeba s diagnózou mentální anorexie. Je to to nejhorší co může být, ubližujete si tím, hlavně do budoucna. :)






   



Žádné komentáře:

Okomentovat