pondělí 3. března 2014

March

Jestli bude celý březen takový, jaký byl pro mě víkend, tedy první 2 dny tohoto měsíce, BUDE TO SKVĚLÉ! Bylo krásné počasí, sluníčko svítilo,všude samí usměvaví lidé a já trávila každý den cvičením. Přesně tohle mi celou zimu chybělo. 



V sobotu jsem byla na 1,5 hodiny v posilovně, z toho asi 60 minut na páse, zbytek jsem strávila na strojích na břicho a na bosu. Je skvělé když pro sebe něco děláte, navíc ten pocit, který máte zbytek dne je k nezaplacení - Víte, že jste neseděli celý den u počítače, ale hýbali jste se a dělali něco pro vaše tělo i zdraví. 



V neděli jsem se rozhodovala mezi během a kolečkovýma bruslema, nakonec ale vyhrál běh. Tentokrát jsem se ale vydala běhat ven, hezky kolem řeky. Bylo to něco jiného než na páse, pročistila jsem si hlavu a nastartovala se na nový týden.



Já sama přestávám být zase pesimistická a snažím se vidět ve všem jen to dobré + některé věci prostě neřešit a 'nechat je osudu'. Je to někdy tak lepší :).. Ovšem, jsem zvědavá jak dlouho mi to vydrží!

Co vy, užíváte si slunečných dnů? 


Miluju květiny!

EDIT: Tento článek jsem psala v neděli odpoledne, plná života. Dneska, v pondělí ležím vyřízená v posteli a cítím se hrozně.. Vítej zpět má pesimistická nálado!

Žádné komentáře:

Okomentovat