pátek 7. března 2014

Blonde hair


Moje mamka mi vždycky říkala, že blond vlasy nesluší nikomu s hnědýma očima a já na něco takového můžu do budoucna zapomenout. Ovšem, na We Heart It, Tumblru i Instagramu se pořád přesvědčuju o opaku. Dneska už je podle mě každému jedno jakou máte barvu očí a k nim barvu vlasů. 

Já sama jsem se přímo zamilovala do 'vybledlé' hnědé, nebo lehkému přechodu na blond, či snad 'vybledlé' blond až bílé..Jasně, nelíbí se mi platinová blond, ale všechno ostatní je prostě úžasné! 
Ráda bych opět zaexperimentovala a něco takového na jaro / léto zkusila, minimálně dát si světlejší hnědou, třeba i s pár prameny 'blond'. Doufám, že mi to bude povoleno mamčou // Mami, jestli tohle čteš dřív, než jsem ti to stačila říct, tak tě zdravím a mám tě taky strašně ráda! //.. 

Já hodně 'experimentuju' se svými vlasy - ombre, ofina, skoro mikádo, přelivy, .. Minulý rok jsem měla již zmiňované ombre, které mi díky před tím (nechtěně) černým vlasům, bylo děláno peroxidem a to silným a já si tímto vlasy fakt zničila. Nejenže konečky okamžitě chytly žlutou barvu, ale prostě se mi to nelíbilo. Letos ale ofinu ani divně žluté ombre nechystám, ale chci jít dál. Prostě to zkusím a uvidím co to udělá ; buď se mi to na mě samotné bude líbit, nebo .. půjdu na účes alá Miley (kecám!:D).

Co myslíte? Líbí se Vám to taky, nebo..? :--)

Jo a poslední dobou jsem hodně aktivní na Tumblru, určitě koukněte ! 





(vím, tohle není blond barva, ale je to úžasná světle hnědá!)

2 komentáře: