pondělí 27. ledna 2014

What's in my makeup bag



Dnešní článek bude na téma 'What's in my makeup bag' // Co je v mé tašce za makeup, volně přeloženo. 

O víkendu se nemaluju skoro vůbec, je to pro mě pohodlnější. Přes týden, když je škola, používám hlavně řasenku a 'POREfessional', občas bronzer s rozjasňovačem, když si vzpomenu a chce se mi:) .. Mým nejoblíbenějším produktem je jednoznačně řasenka od značky Benefit, kterou používám už asi rok a nemůžu si stěžovat, jsem s ní maximálně spokojená. 

Celkově značku Benefit mám hodně ráda, je sice dražší, ale kvalitní a určitě se vyplatí do ní investovat. Já jsem zastáncem každodenního odličování a kvalitní péče o pleť, protože pokud se chce někdo v 15ti malovat, měl by používat kvalitní kosmetiku,nic co ucpává póry a kazí pleť. 

K nanášení používám štětce, ty ale na fotce chybí. 





dr.feelgood - nejlepší podkladová báze! // the Porefessional - bohatě postačí na zakrytí nedokonalostí // boi-ing - korektor // Maybelline - Affinitone pudr // Hoola - bronzer // Girl meets pearl - rozjasňovač // They're real - ach.. // Neutrogena - balzám na rty, na zimu nutnost! // MAC rtěnka //

A co máte vy ve své tašce s kosmetikou? 

Žádné komentáře:

Okomentovat