úterý 28. ledna 2014

If you want something, you can do it !

Zítra se chystáme s kamarádkama do fitka, konečně, takže jsem se rozhodla pro motivovací článek s fotkama. 


Do fitka se chystám už od konce prosince, kdy mi to ale pořád nevycházelo, pak jsem neměla parťáka, pak se mi zase nechtělo, potom nemoc.. Znáte to, děláte všechno pro to, abyste nikam nemuseli. V sobotu jsme se ale s kamarádkou rozhodli začít něco dělat pořádně, takže od zítřka konečně makáme ve fitness.

Já cvičím každý den doma, mám činky s 1,5kg , posilovací gumy, balón.. A co rozhodně mám je motivace a chtíč, což nesmí chybět nikomu, kdo chce něco dělat. Znáte to, nic není zadarmo. :) 

Co vy a fitness, chodíte někam, nebo cvičíte doma? 












If you want something, you can do it ! 

2 komentáře:

  1. Ahoj viděla jsem tvojí postavu na instagramu a je dokonalá nechtěla by jsi na blog přispět tvoje cvičení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Určitě, mám ho už skoro napsaný, jen mám špatné připojení na internet a nechce se mi zveřejňovat ho přes mobil.. V brzké době bude určitě!

      Vymazat