středa 25. února 2015

Bourjois


Dnes pro Vás mám recenze rovnou dvě. Oba produkty jsou nové, oba jsou od Bourjois a z obou jsem nadšená.


Ti z Vás, kteří četli můj Wishlist článek ví, že jsem po dlouhé době chtěla zkusit nějákou z drogerie. Nakonec jsem se rozhodla pro řasenku od Bourjois s názvem ‘Volume Glamour Max Definition’. Kupovala jsem ji v Marionnaud, ale den na to jsem ji viděla i v Rossmannu, dokonce levnější. 


Poslední dva roky jsem používala řasenku od Benefitu ‘They’re real’, kterou jsem párkrát vystřídala za ‘Babydoll’ od YSL (recenze zde). Obě řasenky jsou výborné, řasy oddělí, prodlouží a vydrží celý den. Jediné jejich mínus je ovšem cena.. 



Řasenka od Bourjois ale udělá ještě lepší práci. Zdá se mi, že řasy jsou ještě více prodloužené a oddělené. Vůbec řasy neslepuje, s čímž jsem měla v poslední době u They’re real problém. Kartáček je silikonový a řasenka navíc obsahuje vitamin E, provitamin B5, přírodní vosky a ochranný a posilující extrakt z černých perel. Vydrží celý den a nedrolí se, takže nemůžete mít odpoledne oči černé jako panda. Na to, že nestála ani 300,-, je opravdu kvalitní. Pokud tedy sháníte levnou a kvalitní řasenku, sáhněte po téhle růžové krásce. 



Od dubna loňského roku jsem používala transparentní pudr od Dermacolu. Ten byl sice funkcí v pořádku, ale jeho balení mi nepřišlo zrovna nejlepší. Několikrát se mi dokonce stalo, že se pudr rozsypal. Když mi tedy začal v lednu docházet, chtěla jsem vyzkoušet nějáký jiný.
Rozhodla jsem se pro pudr ‘Healthy balance’. Ten slibuje svěží vzhled a sjednocenou, zmatněnou a zářivou pleť. Upřímně, tady tomu u kosmetiky moc nevěřím, protože jsou to mnohdy jen reklamní tahy. Ovšem, v tomto případě na tom něco bude.


Já osobně make-up / makeup, make up? / používám vyjímečně. Tento pudr ovšem sedí výborně i bez něj a pleť opravdu sjednotí. Má perfektní výdrž  a na pleti vypadá přirozeně. Pokud si na něj šáhnete bříškem prstu, nebudete věřit, že je to pudr. Je až neuvěřitelně hladký. A taky krásně voní po ovoci! Jeho cena se taky pohybuje do 300,- , takže poměr kvalita x cena je skvělý.

Máte zkušenosti s produkty Bourjois? :-))) 

1 komentář:

  1. Od značky Bourjois jsem ještě nic nezkusila ale dívala jsem se na ni v drogérii. Ta řasenka mě zaujala asi více jak pudr... Ten kartáček má parádní akorát já jsem teď zvyklá na takový ten tvar ''banánku'', se kterým se dostanu až do koutku oka:)

    OdpovědětVymazat