pondělí 22. prosince 2014

Christmas tag


Vím, nic originálního, jasně.. Ale s mojí krizí, kterou s psaním v poslední době mám, buďme rádi aspoň za tohle. A co jiného taky psát dva dny před Vánocema, než právě 'Christmas TAG'?
Otázky jsem si našla na blogu od Denči, některé si trošku upravila a některé vynechám úplně.

Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Určitě Sám doma a Láska Nebeská. Zbožňuju ale i ty klasické české pohádky.

Měla jsi někdy bílé Vánoce?
Když jsem byla malá, tak jo. Posledních pár let ale sníh na Vánoce nebyl a ani letos se ho asi nedočkáme.

Kde obvykle trávíš vánoční prázdniny?
Doma s rodinou a kamarády.

Jaká je tvá oblíbená vánoční písnička?
All I Want for Christmas & Last Christmas. A letos díky Honzíkovi a Simonce ještě Santa Claus is Coming To Town (:D).

Na jaké vánoční tradice se letos nejvíc těšíš?
U nás doma ty typické tradice nějak nedodržujeme. Myslím, že za tradice bereme zdobení stromečku a rodinnou procházku na Štědrý den.

Je tvůj vánoční stromeček živý nebo umělý?
Živý, každý rok.

Jaké je tvoje nejoblíbenější vánoční jídlo nebo sladkost?
Jednoznačně bramborový salát od babičky!

Raději dostáváš, nebo dáváš dárky?
Když jsem byla mladší, tak jsem je samozřejmě nejradši dostávala. Letos je ale raději dávám, hrozně se těším na reakci ostatních.

Jaký nejlepší dárek si kdy dostala?
Myslím, že každý dárek je nejlepší..

Jaké je tvé vysnění místo, které by jsi chtěla na Vánoce navštívit?
Letos jsem chtěla hrozně moc vidět vánoční Vídeň, to mi ale bohužel nevyšlo. Tak snad příští rok.. Jinak ale New York, Londýn nebo třeba Berlín. Ale takové Vánoce v Alpách taky nemusí být špatné..

Jsi dobrá v balení dárků?
No, já myslím že jo :D.

Jak jsi přišla na pravdu o Ježíškovi?
Našla jsem Barbie u mamky ve skříni. A postupně jsem objevovala další a další dárky.. :D

Dáváš si předsevzetí do Nového roku? Dodržuješ je?
Dávala jsem si, ale většinou jsem na ně do dalšího dne zapomněla, takže..

Co pro tebe dělá Vánoce speciální?
Amtosféra a čas strávený s rodinou. 



7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi předsevzetími to mám úplně stejně, nikdy žádné nedodržím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám snad nikoho, kdo by svoje předsevzetí celý rok vydržel :D

      Vymazat
  3. Taky považujeme rodinou procházku za tradici.:) Dárky jsem taky našla podobně. :D
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ta nejhezčí tradice :) .. Já jsem z toho byla úplně hotová! :D

      Vymazat
  4. Moc pěkný tag:) A předsevzetí jsou záludná věc...:D

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, Naty si nejlepsi :-* Santa je cool synu!

    OdpovědětVymazat