pondělí 22. září 2014

Smile!


Tenhle outfit jsem na sobě měla v sobotu, kdy jsem konečně vylezla ven. Jak už asi víte z předešlého článku, byla jsem ten den s kamarádkama, které byly tak úžasné a nafotily mi outfit.
Moji skříň už zase ovládly tmavé barvy, které prostě na podzimu zbožňuju. Mám se strašně fajn, jsem relativně šťastná a proto si ráno obleču černé oblečení. Prostě se v téhlé barvě cítím nejlíp.

A konečně jsem si taky vzala ven tmavou rtěnku, tentokrát tu z kolekce Kate Moss for Rimmel. Je naprosto skvělá a hlavně, na rtěnku za stovku vydrží opravdu dobře.. Pokaždé, když si dám rtěnku, směju se potom celý den jako magor pako. Možná proto je mám taak ráda:).








Svetr, kalhoty, šála, taška: Zara
Hodinky: Casio
Boty: Nike
Rtěnka: Kate Moss for Rimmel, odstín 107

2 komentáře: