středa 20. srpna 2014

Recenze: Dermacol Make-up Cover


Hypoalergenní, voděodolný make-up s intenzivní ochranou před UV zářením (SPF 30) je extrémně krycí i v nepatrné vrtsvě. Zakrývá barevné nedostatky pleti a dokonale je vyrovnává. Lze jej použít i na celý obličej pro zesvětlení či ztmavení tónu pleti nebo jako profesionální make-up - focení, modeling, slavnostní příležitosti apod. 

Tohle si můžete přečíst na krabičce. Upřímně - kdybych nevěděla z různých recenzí a videí, co to dokáže, nevěřila bych tomu. Předevčírem jsem ho ale zahlédla v Rossmannu a rozhodla se si ho koupit. 129,- mě nezabije, přece. Bože! Tahle úžasná věc vám opravdu udělá vše, co jsem napsala na úplném začátku. 

Stačí opravdu malinko a budete mít pleť jako z Photoshopu! Nekecám, tohle není žádná reklama. Zkoušela jsem ho večer, když jsem se odlíčila a v pokoji měla jen umělé světlo. Neměla jsem moc žádné velké očekávání. Vždycky napíšou něco skvělého a pak z toho máte jedno velké NIC. Tohle je ale přesný opak. 
Make-up kryje opravdu výborně. Doporučuju použít nějákou podkladovou bázi, nebo ho smíchat s hydratačním krémem. Nepoužívám jej na celou pleť, spíš jen na určité místa, aby nepůsobil jako maska. Pokud jej ale chcete používat na celý obličej, doporučuju použít i rozjasňovač, ať vypadáte přirozeněji.

Nanáším ho štětcem (který jste mohli vidět ZDE), jelikož je hutný a tím štětcem je to pro mě příjemnější. Přepudruju ho transparentním pudrem Dermacol (ZDE) a na obličeji vydrží celý den. V drogerii jsem viděla jen tři odstíny, já si koupila odstín 221, čili nejtmavší z nabízených. Na internetu ale sežente víc odstínů:).



Na celý obličej vám vystačí asi takové množství!

3 komentáře:

  1. Tento make-up si plánuji pořídit.. Hrozně mě láká. :) Jinak moc povedená recenze!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tento make - up je úžasný sama ho mám doma :)
    jinak tě zvu ke mě na giveaway :)
    http://tinsysworld.blogspot.cz/2014/08/1-rok-giveaway_27.html

    OdpovědětVymazat
  3. Kedysi som ho používala aj ako make-up ale po čase mi začal strašne vysušovať pleť, takže som prešla na lokálne použitie len ako korektor, ale vytvára mi dosť suché miesta, nezáleží, či použijem podkladový krém alebo nie, stále mám pleť strašne suchú a to je tá moja inak mastná. Ale kryje skvelo to je fakt, nič lepšie som doposiaľ neskúšala, Škoda len, že je tak vysušujúci. A čo sa týka odtieňov tak nemám problém, dostať ich fakt dosť, buď v drogérii alebo priamo v Dermacole, aj cena je prijateľná.
    Bianka

    OdpovědětVymazat