neděle 17. srpna 2014

Put your sneakers on!


V tomhle outfitu hrajou hlavní roli moje nové Nike Rosherun. Nové boty od Nike jsem chtěla už dlouho, pořád jsem pokukovala po nějákých Air Maxech. Když jsem na internetu objevila tenhle typ, zamilovala jsem si ho ale daleko víc. 

Ve čtvrtek jsem byla v Praze, kde jsem jela vyloženě s cílem 'Koupit si černé Rosherun'. Po návštěvě asi čtvrtého obchodu se to konečně povedlo a já odcházela nadšená. Tyhle boty jsou neskutečně pohodlné, nemusíte do nich ani nosit ponožky. Mají pevný jen základ a patu, zbytek je pouze látka. Jsou úžasně pohodlné! A navíc, můžete si je vzít odpoledne ke kraťasům (viz. outfit) , ale klidně i večer k roztrhaným boyfriend džínům a psaníčku na party (odzkoušeno:)), budou prostě pořád vypadat skvěle! 

t-shirt: ZARA // shorts: H&M // shoes: Nike // backpack: ZARA // sunglasses: Forever21  








2 komentáře:

  1. ta taška je super :) Sluší ti to :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, hezký článek :)
    Můžu se zeptat kolik boty stály a kde jsi je koupila? :-)

    OdpovědětVymazat