neděle 13. července 2014

Travel diary: Vienna / day 2



Náš druhý den ve Vídni jsme trávili hlavně chozením. Počasí bylo vlastně tak akorát - ani zima, ani teplo. 


Ráno jsme opět hledali snídani, nakonec jsme ale skončili ve Starbucksu (v což jsem doufala už od začátku:D). Tohle je jedna z věcí, která se mi na Vídni nelíbí. Například oproti Praze, kde je v centru spoustu kvalitních restaurací a hezkých kaváren, v centru Vídně tohle chybí. Najdete tady spoustu fast foodů či asijských restaurací,kterým já prostě moc nevěřím.




Po snídani jsme se šli podívat do muzea (Schatzkammer) na korunovační klenoty. Zaujalo mě, že spoustu večí bylo děláno v Praze. Pokud někdy ve Vídni budete, určitě se zajděte podívat minimálně do areálu Hofburg. Potom jsme pokračovali přes 'areál' a šli se podívat na Parlament. 




Z Parlamentu jsme chtěli jít na Mariahilferstrasse, ale navigace (ano,navigace:D) nám ukázala 3 kilometry / 45minut cesty. Rozhodli jsme se teda, že pojedeme metrem, celkem dvě stanice. No,ke konci dne jsme zjistili, že z Parlamentu to bylo 5 minut pěšky.
Mariahilferstrasse je vlastně nákupní ulice - najdete tady značky jako Zara, H&M, Forever21, American Apparel, Brandy Melville, Mango a spoustu dalších.. Já jsem byla v Mangu, Zaře, Forever21, AA i Brandy Melville. V Zaře byly slevy, díky čemuž tam bylo strašně hodně lidí a strašný nepořádek, takže mě to ani nebavilo. V American Apparel se mi sice líbilo spoustu věcí, takové ty basic kousky, ale ty peníze se mi za to opravdu dávat nechtěly. Brandy Melville má krásné věci a mile jsem byla překvapená i z cen. Měla jsem ale málo času a tak jsem si nic nestihla vyzkoušet, ovšem odnesla jsem si tři prstýnky a jeden náramek. 
Potom jsme šli zpátky na námeští, kde jsme si dali večeři v oblíbeném Nordsee. Po cestě zpátky jsem si ještě zašla koupit do Zary koženou tašku, ze které se dá udělat i baťoh.





V apartmánu jsem si otevřela Ben&Jerry's s cookies a všichni koukali jsme z postele koukali na poslední dva díly Poslední republiky. 

Už mám rozepsaný další den, který jsme trávili na cestě mezi Vídní a Prahou. Taky mám v plánu udělat haul, ale odjíždím na čtyři dny pryč, takže pokud to nestihnu napsat dnes, napíšu ho až se vrátím a do konce týdne jej tady máte! :) 

1 komentář:

  1. Pekne fotky!! Hlvane Ben& Jerry a ten muffin se mi libi:-)))

    XX

    XX

    Miri
    http://currentlywearing.com

    OdpovědětVymazat