středa 14. května 2014

Random post, aneb milý deníčku..


Posledních 14 dnů bylo super. Škola skoro free jelikož se končilo ve středu, bylo krásné počasí a já tak mohla trávit odpoledne venku. 

Minulý čtvrtek jsem jela 'se školou' do Rakouska na ledovec (followers na insta si asi všimli), což bylo skvělé! Super parta lidí, počasí nám vyšlo (bylo tepleji než je teď v ČR,teda aspoň u nás) a my neustále jedli! Co víc si přát :D. 

Ale tento týden se mi nic nechce. Bolí mě hlava a jsem pořád unavená, nic mě nebaví a hlavně, nechce se mi učit do školy. Každá písemka je teď utrpením, hlavně ta, co nenapíšete 'z hlavy', ale musíte se na ni pořádně naučit.. Ale včera mi přišel 'Wreck this Journal', do pátku by mi taky měla přijít nová Elle, mám parádní program na víkend a já teď srším nápady na nové články. Tak se těště! 

Random posty mi vážně jdou, taková internetová verze deníčku.. Doufám, že Vás to moc neunudilo..

Zatím ahoj ! 





(nevím, jestli jsme víc lyžovali, nebo jedli&pili)



3 komentáře:

  1. Můžu se zeptat, co je to Wreck This Journal ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strýček google??!!!

      Vymazat
    2. Kniha, ve které plníš různé úkoly a vpodstatě ji tím ničíš. Možná o ní napíšu samostatný článek.. :) koukni na We Heart It, třeba..

      Vymazat