čtvrtek 29. května 2014

KERASILK - Keratinová kůra


Jak jsem psala v minulém článku, nedávno jsem byla na keratinové kůře od značky Goldwell. Mé vlasy byly hodně poničené, roztřepené, matné a reagovaly na každou změnu počasí, takže mi byla kadeřnicí doporučena tato kůra.
Celé to spočívá v tom, že po dobu 5ti měsíců budou Vaše vlasy hebké,rovné a nebudou se krepatit. Samozřejmě byste ale měla používat i nějáké kvalitní keratinové masky či olejíčky.


Jak se postupuje?
Vlasy se umyjou, dá se na ně keratin a počká se 15 minut. Poté se vlasy vyfoukají a postupně asi 8x vyžehlí, aby se keratin pořádně 'vsákl' do vlasů. Pak se vlasy znovu umyjou a vyžehlí keratinovou žehličkou a je hotovo. Je to tak na dvě-tři hodinky, ale zase si užíváte to, že se o Vás někdo stará. :-))


Když jsem se den po keratinu probudila, byla jsem dost zvědavá, jak vlasy budou vypadat. Byly rovné a vypadaly skvěle! Možná to zní jako z reklamy, ale vážně jo. Dokonce jsem den po té zmokla (bylo mi řečeno, že si tak 3 dny nemám mýt vlasy,ehm:D) a vlasy zůstaly rovné, naprosto! A můžu Vám říct, že když jsem si kdysi umyla vlasy a nevyžehlila jsem si je, vypadala jsem jako ovečka a mé vlasy byly jako koňské žíně, to Vám může dokázat snad každý, kdo mě takhle viděl :-)).


Nepleťte si tuto kůru s chemickým dlouhodobým narovnáním vlasů. Toto je přírodní metoda jen na určitou dobu.


Zatím ahoj!




2 komentáře: