sobota 24. května 2014

Iced Coffee


Nejradši bych tyhle dny trávila u bazénu, nejlíp s mojitem a kamarády (ať už jsou prázdniny!). Ovšem, jsem na chatě s rodinou, vodu sice máme, ale ne na koupání a k přípravě mojita mi chybí máta.. 

Udělala jsem si tedy ledovou kávu, na kterou se těším už od minulých prázdnin, protože mi strašně chutná. Rozhodla jsem se tedy, že se s Váma podělím i o tento recept, který je strašně jednoduchý a zvládne ho každý.

Budeme potřebovat: 
- 4 kostky ledu
-  3 lžičky Cara
-  2 lžičky třtinového cukru
- 300 ml mléka (může se lišit podle sklenice) 
- shaker, sklenici, brčko

Pokud nemáte shaker, jen všechny ingredience ve sklenici pomocí lžičky zamíchejte.



Do shakeru dejte led, Caro, cukr a mléko. 


Shaker 'uzavřete' sklenicí a začněte shakerovat (strašný slovo).


Vyndejte sklenici ze shakeru, přelijte ledové kafe do sklenice, hoďte do ní brčko a máte hotovo!


Snad Vám bude chutnat tak moc, jako mně! :--)





3 komentáře:

  1. Páni hned si ho udělám!:) Jinak určitě by byl super i recept na domácí mojito podle tebe. Máš skvělý blog a už dlouho ho sleduji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:). Určitě jej napíšu, až budu mít všechny věci na něj! :)

      Vymazat