sobota 17. května 2014

Hodinový Shopping


Včera jsme jeli s kamarádkou na hodinu do Ostravského Avionu, hlavně do Sephory a Zary (já se taky těšila na frappucino ze Starbucksu).

V Zaře jsem si chtěla koupit teplákové kalhoty, ale už nebyly v mé velikosti a zbytek věcí mi velikostně neseděl.
Původně jsem si šla do D&M koupit suchý šampon Toni&Guy, ale stál 310,- , což jsem radši řekla, že si tu hlavu umyju (:D).
Proto jsem zašla do Douglasu koupit suchý šampon Batiste (110,-) o kterém jsem slyšela výborné věci, tak doufám že bude stejně kvalitní jako ten Toni&Guy.


V Sephoře jsem si konečně koupila NARS Satin lip pencil (690,- bez slevy, já platila 592,-) v odstínu Yu. Původně jsem si chtěla koupit matnou oranžovou, ale kamarádka mě přemluvila ať si vyzkouším tuto. Tak bylo rozhodnuto, prý mi sluší ještě víc než oranžová a bude výborná k mým All black outfitům :D. Ovšem asi budu chtít tu oranžovo na narozeniny, nebo si ji koupím sama, než mi vyprší další sleva. :) Taky jsem dostala tester Prada Candy Florale a musím říct že normální Prada Candy mi voní lépe.



V Marks&Spencer jsem si koupila výborný bílý čaj s malinama (56,-).   


A v H&M mi kamarádka našla úplnou náhodou ty stejné sluneční brýle (199,-), které jsem si kupovala dva roky zpátky a nedávno se mi rozbily. Prý jsem si měla koupit ještě jedny, kdyby se mi náhodou rozbily i tyhle..


Nakonec jsem si ve Starbucksu dala nové Mocha Cookie Crumble Frappuccino, které je výborné!


Chtěli byste recenzi na NARS Satin lip pencil? :))


Zatím ahoj!

2 komentáře:

  1. Recenzi určitě napiš :) Od Narsu jsem ještě nikdy nic nezkoušela (a jak moc bych chtěla), ale je to docela dost drahá záležitost no..

    OdpovědětVymazat
  2. Chci recenzi!!:) Mám hodně velký problém s výběrem odstínů rtěnek a co jsem naposledy koukala na NARS tak se mi líbilo moc odstínů tak chci vědět jestli koupě stojí za to:).

    OdpovědětVymazat