pátek 11. dubna 2014

Some new stuff


Za poslední měsíc se mi doma nashromáždilo celkem dost nových věcí, které jsem si koupila buď já, nebo mi je koupila mamka.


První věc, ze které mám asi největší radost, jsou digitální hodinky Casio. Zvolila jsem zlatou barvu, protože mi pro mě, i přesto že zlato ráda nemám, přišla lepší a více kombinovatelnější.. Díky mami!




Dál jsem si koupila v H&M pruhované tričko (249,-), které je volné a strašně pohodlné, střihově skoro cropp top. Myslím že proužky se stanou mým oblíbeným vzorem pro tento rok. V H&Mku jsem taky koupila černé volné tílko (129,-) s téměř holými zády, které bude ideální na léto, zlatý náramek s modrými kameny (149,-) a masivní zelený náhrdelník, který jsem koupila ve slevě jen za 150,-. Ve slevě jsem taky taky pořídila čelenku s oušky (70,-), kterou využívám když se maluju a chci mít vlasy pryč z obličeje (:D) a plastovou 'kapsu' na sluneční brýle (70,-).




Z drogerie to jsou dva nové laky (ks 79,-), oba od L'Oreal. Jejich laky mám ráda, vydrží mi poměrně dlouho a pigmentaci mají výbornou. Dále korektor (89,- ?) od Catrice, který si vychvalujou snad všichni kteří jej zkusili. I já teď patřím mezi ně :). Ke korektoru jsem si koupila rovnou i štěteček, tento je z Rossmanu, takže základní funkce. Sypký transparentní pudr od Dermacolu jsem chtěla chtěla spíše vyzkoušet, protože sypké pudry mě lákaly už delší dobu, ovšem nákupu nelituju. Další věcí pro mě byla maska Nivea Active Purifying mask, kterou používám už delší dobu a jsem s ní vážně spokojená. Z D&M jsem si odnesla perly do koupele.


Co vy a nakupování? A za co jste ochotní utratit nejvíc peněz?
Chtěli byste na nějáký kosmetický přípravek recenzi? Ask nebo komentář! :-)

Zatím ahoj!

5 komentářů:

  1. Na ty catrice korektory prosím. A pěkný článek mimochodem.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek. Píšeš skvěle a také by se mi líbila recenze na korektory od catrice. Jinak jestli máš zájem, můžeš se podívat na můj blog. :-))
    http://freshstartwithelissa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nechci rýpat, ale *byste :)
    Jinak moc pěkný článek ;)

    OdpovědětVymazat