úterý 18. února 2014

ZARA


                                                     

Zara je má snad nejoblíbenější módní značka, co se týče cenově dostupných. Mám ráda jejich módu, vždy si tam něco najdu a mám obtíž odejít z obchodu s prázdnou. :)

Zara byla založena v roce 1974 španělem Amanciem Ortegem, první obchod se otevřel roku 1975. Od té doby se rozrostla snad po celém světě.
Jejich oblečení sice není nejlevnější, ale je kvalitní a já jsem s ním vždy maximálně spokojená, možná už jen díky tomu, že jsem se naučila kupovat jen věci, které opravdu vynosím a zkombinuju i s ostatníma kouskama mého šatníku. 

Když jsem si nedávno otevřela v mobilu jejich aplikaci a podívala se na novou kolekci Spring/Summer, zamilovala jsem se hned do několika kousků. Je plná barev a opět zajímavá.. Naštěstí jsem dostala na Vánoce dvě poukázky, které jsem si šetřila právě na tuto kolekci, takže trochu 'ušetřím' své vlastní peníze. 

Zde jsem Vám vybrala něco málo z oddělení TRF, kde kupuji asi nejvíc věcí.










A pár věcí ze sekce Woman.


















Žádné komentáře:

Okomentovat