čtvrtek 13. února 2014

Cvičení


Hodně z vás mi psalo na můj ask i instagram ohledně jídla a cvičení, tudíž jsem se rozhodla napsat o tom něco málo. Začnu se cvičením, to pro mě bude lehčí. 

Důležité je vědět co chcete a co vše pro to musíte a jste schopni udělat. Jde o to, že abyste něčeho dosáhli, musíte změnit svůj životní styl. A hlavně, musíte znát své hranice, nic se nesmí lámat přes koleno. 

Doma cvičím pravidelně, minimálně 2x denně. Mám činky s 1,5 kily, dvě posilovací gumy a míč. Já osobně musím cvičit každý den, je to už taková moje droga, pokud si nezacvičím, nemůžu ani usnout..
 Cviky jsou různé, já osobně necvičím podle nějáké videa, ale podle toho co znám že mi na ty partie co chci zpevnit pomůže. // Možná se jednou dokopu k tomu, abych vám to natočila či nafotila, ale dnes to nebude :). // Ovšem najít si nějáké obrázky či videa podle kterých cvičit je víc než jednoduché, například na stránce We Heart It jich najdete víc než dost. Například pod tagem 'fitness motivation' nebo 'workout'. 

S fitkem už je to u mě horší, často se k tomu nemůžu dokopat nebo mám zdravotní problémy.. Chodím tam hlavně kvůli běžícímu pásu, jelikož se nedá v tomto ročním období běhat venku. Mám ráda i tu atmosféru, to že na těch lidech vidíte, že se o něco snaží a dělají pro to vše. Nemějte strach tam poprvé jít, já ho měla taky a věřte mi, je to naprosto zbytečné! 

No a moje výbava?


____________________________________________________________





Žádné komentáře:

Okomentovat